Biežāk uzdotie jautājumi

NODERĪGI ZINĀT!

  • Mājas lapā izvietotie informācijas materiāli nevar pilnībā atspoguļot preces īpašības (tajā skaitā arī krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu).
  • Gadījumā, kad preces nav Pārdevēja noliktavā vajadzīgajā daudzumā, Pārdevējam ir tiesības anulēt doto pozīciju Klienta pasūtījumā, informējot par to Klientu.

 

 

KĀDAS IR APMAKSU IESPĒJAS VEICOT PASŪTĪJUMU?

  • Veicot priekšapmaksu, ir iespējams izmantot sekojošas banku norēķinu kartes – VISA, Eurocard/MasterCard, VISA Electron, American Express.

 

 

CIK ILGĀ LAIKĀ UN AR KO TIEK VEIKTA PIEGĀDE?

  • Līdz 14:00 veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un nodoti kurjeram tajā pašā dienā. Pēc 14:00 veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un nodoti kurjeram nākamajā darba dienā. Pasūtījuma piegāde var aizņemt 3-4 dienas.
  • Pārdevējs dara visu, lai tiktu ievēroti norādītie piegādes termiņi, bet, neskatoties uz to, ir iespējami Preces piegādes kavējumi tieši no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ.
  • Piegāde notiek ar DPD „Pickup Paku Bode” un Omniva pakomātu starpniecību visā Latvijas teritorijā kā arī Baltijā un Eiropā.

 

KĀDAS IR PIEGĀDES IZMAKSAS?

  • Lai noskaidrotu precīzas pasūtījuma piegādes izmaksas, ievietojiet virtuālajā grozā izvēlētās preces un dodieties uz “Grozs”. Izvēlieties piegādes vietu, un sistēma norādīs precīzas Jūsu pasūtījuma piegādes izmaksas.

 

PRECES PAZUŠANAS GADĪJUMĀ

  • Gadījumos, kad prece nav piegādāta Klientam, pasta dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.

 

PRECES ATGRIEŠANA

  • Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas. Šajā gadījumā atpakaļsūtīšanas izdevumi jāsniedz Klientam.
  • Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja precei ir saglabāts ārējais izskats, oriģinālais iesaiņojums un marķējums.
  • Naudas līdzekļi tiek atgriezti pēc Klienta rakstiskā iesnieguma. Naudas līdzekļi  tiks pārskaitīti uz Klienta norādītajiem rekvizītiem. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriezīs 7 – 30 dienu laikā. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt pirkuma un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.
  • Ja konstatējat piegādes laikā izraisītus defektus (skrāpējumus, plīsumus u.c.), Jums ir tiesības attiekties no preces uzreiz. Sūtīšanas izdevumus sedz Pārdevējs.